maanantai 7. helmikuuta 2011

Tykkääkkö nää sipulista?


Mää nimittäin tykästyin hetimiten tohon Sipulihattuun sen nähessäni. Ihan pakottava tarve oli neuloskella se itelle. Mulla on varastossa ollu tota Ainoa yksi ainoa valkoinen kerä ja pipoa tai myssyä siitä meinasinkin tehä. Nyt on vielä yksi ainoa kerä viininpunaista Ainoa jäljellä. ;)


Malli: SIPULIHATTU by Tiina Huhtaniemi
Lanka: Novita AINO
Puikot: Nro 5

Sen verran muutoksia ohjeeseen että kavennuskerrokset tein ilman välikerroksia, siis kavennukset joka kerrokselle. Meinas nääs tulla vähän pitkä mun päähäni.


Tän hattu/myssy/pipon kaveriksi aioin tehä Revontulihuivin Ulla 0307 mutta pahaksi onneksi mun aivokapasiteetti kieltäytyi yhteistyöstä (outoo) eikä suostunut ymmärtämään niitä kaavioita sillä hetkellä kun ois tarvinnu, joten hetkeksi luovutin. Tosin yöllä unta ootellessa mää EHKÄ tajusin missä juju piilee. Mutta aattelin ettei mun lanka kuitenkaan oikeen riitä, kaks kerää luonnonvalkoista Saanaa ja 136m/kerä. Jotenka ny oon vähä pallo hukassa et minkä huivin mää siit sit oikeen teen????? Ei voi tietää. Täytyypä sitten vaan ootella mitä päähän sattuu pätkähtämään (halko, pälvikalju, korroosio, irto mutteri????).

Ei kommentteja: