torstai 7. tammikuuta 2010

Nääs ku yks ei riitä


Sit mää haalaan pikkuhiljaa monta. Niinku näit kirjoi. Ensin mää halusin ton Unelmien leikekirjan. Se on ollu mulla varmaan kaks kuukautta, mut sen kansien väliin ei oo eksyny viel ehtään unelmaa. Ei sillä etteikö niitä ois ja siks se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.


Tätä sukkakirjaa mää oon lainannu moneen otteeseen kirjastosta ja jatkanu aina lainausta äärimmilleen enkä silti oo tehny siit viel yhtään sukkaa. Seki mua vähä hämmästyttää. Mää ostinki jo yhten, mut se meni lahjaksi. Sitä ei meinanu löytyy millään netistä ja sit suamalaisessa kirjakaupassa ne sai sen toisesta liikkeestä. Oli kuulemma painos loppu. No sit ku mää törmäsin tähän kirjatoril ja sen sai puoleenhintaa siitä mitä kirjakaupasta ei mua tarvinnu yhtään houkutella. Mää totesin et mää tartten tätä ihan kamalasti.


Näit Tilda-kirjoi on mul nyt kolme. Ekaks mää hankin ton Tildan tapaan (kehua retostelin tän kirjan hankintaa jo syyskuun alussa) ja sit ku mää halusin jostain syystä lahjoo itteeni mää en oikeen osannu päättää kumman noista haluan talven vai kevään. No, sit ku toi kevät oli normaaliin hintaan mää otin sen ja ku toi toinen oli pualeen hintaa niin se tuli vähä niinko kaupanpäällisiksi. Eiks ollu hyvin keksitty. ;)))


On mua kyl lahjonu myäs mun yks rakas ystäväkin. Toi tuliaisiks vähä lankaa ku mulla raukalla ei oo sitä niin paljoo (lankainventaario on vieläki tekemäti, täytyisköhän tänä vuonna olla vähä rohkeempi). Ihanat värit noissa langoissa, Mitähän niist vois tehdä. Viä ei oo sahanpurut pölähtäny pääkopassa siihen malliin et ois mitään idanpoikasta esiin tullu. Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan


Ai, nii. Oonhan mää sit tehny välityönä yhet lapaset pikkulapselle. Ne näyttää kyl vähä isoilta mut onpahan kasvuvaraa.

Jotta silirimpsis vaa. Mää lähen nyt tekeen ruakaa.

Ai, nii toisen kerran. Tiadoks kaikil tutuil. Mun Ferrari (auto jolla ajan) on alennettu Varttikilonpurkiksi syystä et nyt pakkasil se ei oo lähteny käyntiin ko kaapeleil. Mitäs seisotin sitä tos autokatokses kaks viikkoo käyttämäti, niin et ketä siit syyttää saa. No, ei ainakaan mua. ;) Sen pualeen sen ois parempi tulla kuntoon pikaisesti ettei sisäinen puukkojunkkarini herää henkiin. Toi Varttikilonpurkki vaan ei taira tiätää et mul on varastos sorkkarauta ja leka. ;D ;D ;D

Ei kommentteja: